Indiánské léto v Motole, Lillyiny pokroky, naše budoucí slečna a novinky z Anglie + hlídání

21.06.2015 16:35

Tak to vezmeme zase pěkně po pořadě :) .

V úterý, 16.června jsme se s Pascalem připojili na naši první plánovanou akci s dětmi. Ze srazů, kde si nás vždy nějaké děti našly jsem věděla, že právě Pascal si od nich nechá líbit cokoliv a tak los vyhrál on :) . Na poslední chvíli jsem vše připravila, hodila si Pascálka do klokanky a utíkali jsme na metro , připojit se k Julče s Lojzíkem :) . Samozřejmě jak bylo vše ve spěchu, vzala jsem celou tašku se kšírama a až cestou jsem zjišťovala, které Pascalovi padnou. Byl neposedný jako vždy a tak jsem si už po 5ti minutách nadávala, že jsem nevzala raději Spectera :) . K tomu všemu jsem ještě zjistila, že zrovna ten den se rozhodl pustit 50% chlupů, takže jsem byla okamžitě bílá (v černém samozřejmě ;) ). 

 

No k akci samotné - když bylo řečeno "půjdeme za dětmi do nemocnice" , představovala jsem si "děti" tak 2-13 let :) . No i takových se tam pár našlo, ale převládali puberťáci odhadem kolem 15ti let a ještě k tomu všemu ne tak zcela normální :) . Když jsem zjistila, s kým mám tu čest, trochu jsem se začala bát, ale krom pár poznámek jako :"..tak já si tu skleničku namaluju až někdy příště, až se zase dostanu do blázince..", která mě mimochodem ještě rozesmála, že jsem se musela raději odebrat stranou, tak šlo vše hladce :) . 

 

Nejprve jsme se dětem i s fretkama představily, řekly pár základních věcí o fretkách, stejně tak s prominutím pár bludů.. ale ono co fretkař to názor a nechtěla jsem tam do jejich proslovu zasahovat.. Pak jsme si vpodstatě udělaly takové kolečko mezi dětmi, kdy jsme někomu šouply fretku, pak to ale skončilo tak, že si vždy pro fretku někdo přišel, chodily s nimi na vodítku nebo si je mazlily na klíně. Krom 2 modelín, které se s "fuj" ošívaly, jsem byla mile překvapena, kolik dětí tam prohlásilo, že rozhodně fretka nesmrdí víc než to zvíře, co mají doma ;) . 

Nakonec si děti šly namalovat fretčí motivy na skleničky - a ano, zbylo i na nás ;) . Pak už byl na řadě další program, s ukázkou výcviku psa a následně přišli i ze ZOO s kožešinami a jedním hadem. Bylo to velmi příjemné a zajímavé, vcelku mě i potěšilo smýšlení některých dětí, ikdyž to chvílemi zavánělo extrémistickými sklony. Jedna slečna po tom, co tam vyndali kožešiny , pronesla nahlas otázku, proč je jako stahují z kůže, jestli by se jim taky líbilo, kdyby je někdo stáhnul. Pohotový pán ze ZOO slušně vysvětlil, že zvířata byla uhynulá a že rozhodně kvůli kožešině nepřišla o život, nacož slečna odvětila, jestli teda až umře může přijít a taky ho stáhnout :D . Chudák nevěděl, co jí na to říct :)) . V tomhle ohledu to tam bylo velmi veselé :) . 

No my jsme to pak už zabalily, navíc se mi tam jedna holčička pořád snažila nacpat do Pascala trávu a pořád nemohla pochopit, že jí jako fakt nejí :) . Každopádně zajímavá zkušenost a příští rok se už předem připravíme a snad to zvládneme ještě lépe :) . 

Fotky k nahlédnutí ZDE.

 

K naší Lillynce - Lilly dělá pokroky, tedy jak se to vezme. Už mi docházely nervy, tak jsem pustila hudbu trochu víc nahlas a šoupla jsem jí s Aryou do klece. Holky si to poměrně zdlouhavě vysvětlovaly, chvíli to vypadalo , že to Arya vzdala, Lilly jí totiž obsadila pelíšek, Arya chodila kolem a hledala, kudy by se tam dostala, nacož Lilly se jako sedmihlavá saň, točila v pelíšku a vyštěkávala Aryu ze všech možných vstupů.. Arya si ustlala v záchodku , Lilly zalezla do pelechu a vždy , když se šla najíst, nezapomněla Arye naznačit, že se jí vůbec nelíbí, že je s ní v kleci.. když jsem viděla, že se jen štěkají a nic si nedělají, troufla jsem si je takhle nechat a odejít. Když jsem se vrátila, Arya s Lilly ležely v jednom pelíšku :) . Nenechte se ale mýlit, Lilly Aryu už tedy "toleruje" v Aryině kleci, ale jakmile Arya opustí pelíšek, musí chvíli bojovat, aby se dostala zpět. Stejně tak, když je pustím z klece a Arya se přiblíží k Lilly, tak ta zase spouští ječák, že se k ní dovolila přiblížit -.- . No, uvidíme, co z toho bude. Je vidět, že to jde, ale nechce se jí.. Na youtube jsem nahrála video z 2.dne u nás - VIDEO . To pro ty, co se o ní zajímají, aby viděli, jak moc je to s ní zlé ;) .

 

To nejlepší si samozřejmě nechávám na konec :) . Už víme, která ze slečen bude ta naše :) . Bude to největší holčička z vrhu a téměř největší ze všech mláďat. V 45.dni (6 týdnů a 3 dny) měla váhu 378 g, v téže den měl největší chlapec vrhu 380 g :) . Jméno zatím nevíme, já jí "pracovně" říkám Black rose , ale kdo ví, jak se ve výsledku bude jmenovat :) . Fotky jsem nahrála na FB.

Jedna ochutnávková - ze včerejška

 

Jak jinak než abych to nezakončila velkým nedočkavým otazníkem - v Anglii by se mělo rodit dnes nebo zítra (počítáme spíš se zítřkem, ale termín vychází přes noc). Takže jsem napnutá jak kšandy a nehnu se od internetu :) . V Anglii máme rezervované 2 sourozence, chlapce a děvče - když už se tam pojede ;) . Tak nám držte palečky, ať to konečně výjde :) .

 

A ještě malá poznámka k hlídání - na červenec už nikoho dalšího nepřijímáme.