Přírůstek + očkování

31.08.2012 00:32

Bylo nebylo, byl jeden freťák jménem Jackie, který si v době, kdy ještě nebyl Cipísek užíval s naší Kuky (nevyšlo to).

 

Je to tchořovitý čumáček a bohužel již začátkem prázdnin se mě jeho panička ptala, jestli bych byla ochotná si ho k sobě kdyžtak vzít..

Čekali jsme celé prázdniny, jestli se jí to doma podaří urovnat a bohužel to nevyšlo..

 

Zítra nám ho tedy přiveze a my ho zařadíme jako právoplatného člena naší smečky, uvidím s kým se snese a snad nebude muset být oddělen jako ti naši dva chlapi (nejdřív chtěl zakousnout Cipísek Pascala a Pascal si s ním chtěl hrát a teď je to naopak.. už aby ta říje skončila, abych mohla vyzkoušet, jestli se vůbec v "klidném období" snesou..) . Nejvíc mě mrzí ta krásná klec, kterou sem jim pořídila, aby si v ní mohli všichni hrát a musí být rozdělena na půl.. :/ 

 

Jestli Jackie půjde na kastraci nebo ne, to ještě budu muset promyslet a buďto si bude užívat jako "ukončovač říjí" a nebo jako případný budoucí tatínek :) , rodokmen se pokusím dohledat.. Tak i tak se špatně mít nebude, snad se mu nebude příliš stýskat, když kolem sebe bude mít i holky ;) a kdyby, jeho panička nás bude určitě sem tam navštěvovat :)

 

Jinak freťátka za sebou mají první očkování, teda až na tchoříka, trošku zhubnul, tak sme se s doktorem domluvili, že ho dáme do kupy a až pak ho oočkujem. Nic sme mu nenašli, ale obávám se, že si ještě neodvykl na mateřské mléko (vždy se snaží Lily dostat na cecíky) a nic jiného teď moc nežere :/ . Snad se chlapec brzy srovná.. Páníčci si přijedou až v půlce září, tak na to máme poměrně dost času.

 

Mě se povedlo u pana doktora omdlet (strašně vydýchaný vzduch a byla jsem tam dlouho a můj problém - málo piju..) tak mě tam chvíli s přítelem dostávali k vědomí, díky tomu, se pan doktor rozpovídal a mám dovoleno, jako zájemkyně o studium na veterině, mu chodit koukat pod ruku , čehož samozřejmě ráda využiju, také pokud půjde Jackie na kastraci, ráda bych byla u toho, abych  věděla, jak se co dělá :) atd. :) .

 

Navíc mi můj drahý tatík s babičkou a dědou dopřáli přípravný kurz na veterinu, tak si teď budu dělat 2x-3x za měsíc výlet do Brna za studiem (které mě zajímá) :) . Moc se na to všechno těším a sem zvědavá, jak to zvládnu, snad co nejlépe :)