Cipísek, miminka a výběr jmen

28.03.2015 18:39

Tak abych zase popovídala co je nového, Cipísek je vahou stále jako na houpačce, pohybuje se v rozmezí 880-1000 g . Chování má však již v normě. Dle rozborů to vypadá, jak nám předem odhadla paní doktorka, opravdu na sterilní zánět, prostě se mu to jednou za čas vrací, poslední hubnutí jsme riskli bez antibiotik či kortikoidů a Cipísek opět po cca týdnu začíná přibírat, což je super v tom, že mu tělíčko nemusíme tolik likvidovat a počkáme, zda-li si s tím jeho organismus poradí sám - zatím to vypadá, že opravdu poradí :) . Tak snad už bude lépe :) .

 

Dále máme novinky o naší rezervaci v Anglii :) . Chovatelka mi zrovna včera potvrdila, že její holčička opravdu čeká miminka :) . Už se na prťata moc těším, tak pomalu začínám plánovat cestu, ještě nevím ani jak pojedeme, jestli pojedu sama, s někým nebo tam poletím, zpátky se s někým svezu a už vůbec netuším kdy .. je tu teď spousta proměnných , ale to se nějak vymyslí :) . Každopádně nemám pro chlupáče stále vybraná jména. Napadla mě jich spousta, ale žádné mi nepříjde dost dobré, budu muset ještě vymýšlet. Kdyby někoho něco napadlo, budu ráda za podněty :) . Má představa je něco ve stylu Aryi a Spectera . Jméno jednoslovné (budou mít dlouhé příjmení) , aby šlo do pusy a ideálně s pěkným či odpovídajícím významem, původ jména mi starosti nedělá. Preferuji angličtinu, hebrejštinu, latinu apod. Vím, jsem náročná :) . Jméno hledáme pro holku i pro kluka. Maminka je Matylda a tatínek Boris, tak prosím , něco lepšího ;) . 

 

No a aby toho nebylo málo, s největší pravděpodobností si v červnu udělám výlet do Finska :) . Už se moc těším :)