Miminka se nenarodila, krytí se bude opakovat a další novinky :)

06.04.2016 13:48

Bohužel po napínavém čekání ani Arya ani Hayley miminka nedonosila a na poslední chvíli obě děvčata miminka vstřebala. 

 

S Aryou jsme byli 43.den na sonu pro kontrolu, protože jsem si ještě nebyla jistá, přecejen jsem miminka pár dní před tím nahmatala a najednou jsem nahmátla jen cosi pochybného. Sono potvrdilo poslední prázdnou placentu, po týdnu jsme byli na kontrole a zmizela naštěstí i ona. 

 

Obdobná situace se děla následně i s Hayley, jen jsem s ní po zkušenostech s Aryou už nešla na sono a jen jsem jí hlídala :) , 45.den již bylo bříško prázdné, ještě kolem 40.dne byla miminka hmatatelná, následně mi přišla menší až nakonec nešla nahmatat vůbec. Trochu mě to vyděsilo, Aryu jsem přičítala návštěvě Vazula a Bátora, přecejen i stres tam mohl zafungovat.. 

 

Po Hayley mi to nedalo a konzultovala jsem se zahraničními chovateli tchořů a byla jsem uklidněná, že prostě jen na holky bylo příliš brzy a pokud stále byly výkyvy teplot, příroda to u nich zařídila tak, aby miminka porodila pouze do vhodných podmínek a pokud byla březost ukončena tímto způsobem, další říje příjde co nevidět. Ještě mi poradili, že pokud chci říje dosáhnout dříve, je dobré přisvicovat , případně i trochu přitopit (pokud je teplota kolísavá). Takto jsem je ale ovlivňovat nechtěla, tak jsem to nechala na přírodě a ejhle 3.dubna odpoledne začalo jaro působit a holky ze světlejší místnosti (Hayley a Speedy) přišly naráz do říje :) . Uvidíme za jak dlouho se dostanou do plné říje, podle toho bych Hayley následně nechala nakrýt opět Specterem :) . 

 

24.března jsme byli s Patience ukončit říji :) . Byla sranda :) . Brala jsem Spectera, na kterého drží lépe než na pastu, jenže takový detail , když máte jen dvě ruce a dva tchoře, které to táhle silně k sobě :) . Otevřela jsem přepravku se Specterem, chytla ho, otevřela Patience a naivně jsem si myslela, že vleze za Specterem, ale ona mě prokoukla a vlezla si do Specterovi přepravky a pěkně tam na něj čekala :) . Tak jsem Spectera zavřela do té od Patience, v tu chvíli pochopila, že jí ho nedám a vylezla ven a začala se dobývat k němu :) . Tak jsem jí podržela, dostala pigáro, ale očividně takovou zradu nečekala,tak hned jak jsem jí pustila, ne, že by pokračovala v dobývání Spectera,ale seskočila dolů a schovala se za topení :) . Pak se jí tam nějak zalíbilo a začala hopsat ze strany na stranu a nadskakovala nad topení :D , však ona je to hrozná sranda, když jí nemůže panička chytit ;) . Naštěstí je naučená na přepravku tak dobře, že jí stačilo dát na zem a už tam byla a koukala , co se bude dít :) . 

 

A poslední zpráva, na kterou si momentálně vzpomínám .. Dlouho jsem vybírala Tobiaskovi paničku, nakonec jsem vybrala 2 a stále se ne a ne rozhodnout, která pro něj bude lepší. Jedna z Prahy, začátečnice ochotná BARFovat, Tobiasek by tam byl z těch čtyřnohých jedináček, ale chtěla si ho vzít až v květnu a druhá, která má doma holčičku, které by se hodil kamarád, letité zkušenosti, tedy ozkoušená trpělivost, ochota BARFovat, slečna je z jižních Čech.  No a protože Tobias začal vyhledávat kontakt dalších zvířat, rozhodla jsem se upřednostnit slečnu s freťulí, protože by přecejen bylo super, kdyby měl kámošku. Nová panička si pro něj přijede tento pátek a uvidíme, jestli si s holčičkou sednou,kdyby náhodou ne, stále si schováváme v rezervě  slečnu z Prahy, tak to by bylo, aby ani jedno neklaplo! Tobias v neděli oslaví své 3.narozeniny a moc bych mu přála, aby to bylo konečně v tom jeho novém domově :) . Tak mu držte palce :)