Mimísci , odrostenci a Shelly :)

29.08.2013 10:06

Tákže, abych zase napsala nějaké to slůvko :) . Mimískům se vede skvěle, oba chlapci už mají páníčka, jeden půjde do Hradce a druhý na Slovensko (Martin). Ke stejnému páníčkovi na Slovensko půjde možná i slečna, ale zatím je volná k zamluvení, páníček si není jistý, zda-li chce doma další ženskou :) . Mimča jinak rostou přímo před očima, za 24 hodin máme nárůst až o 14g, což je vážně skvělé :) , jsem zvědavá, kolik navážíme dnes večer, kdy budou mít 3 týdny :) . Masíčko zatím odmítají, Lily má asi opravdu hodně mléka. Normálně se nám v 19.-20.dnu rozbaští celý vrh :) . Dále jsem zkoumala barvičky - máme vážně malé Cipísky :)  - všichni mají náprsenku a všichni mají bílá kolena :) . Ponožky z toho nebudou, ale mohli by být býlé prstíky :) .

 

K odrostencům - nepíšu sem doslova každou novinu, ale abych shrnula - letos jsme hledali pro dva naše odrostence nový domov. Jeden z loňskýho vrhu - Junior (Kuky a Cipísek 2012)- se bude stěhovat od paničky z Čáslavi k paničce do Sokolova a ještě náš letošní mimísek Jackie (Lily a Cipísek 2013 - jeden ze šampaňáčků) se bude stěhovat od paničky z Čimelic k páníčkovi do Brna :) . Takové situace mě vždy mrzí, ale když jsem si tak psala s novými páníčky, rozhodně se u nich chlupáči nebudou mít špatně :) . 

 

Jackieho odvážím zítra ráno, až pojedem do Budapešti , Juniora mi teprve dovezou :) .

 

Tím navazuji na další téma - Shelly :) . Nebojte, nechci psát o sobě - ale abych vysvětlila:

Kdo čte mé "novinky", jistě pochopil, že si jedeme pro novou holčičku do Maďarska, je to kříženkyně tchoře, tudíž předpoklad pevného zdraví, dlouhých let a krásných zdravých miminek :) . Není to zcela přesné, ale dá se říci, že je to "polotchořka". Při propočtech jsme došli k závěru, že to není 50% tchoř, ale "pouze" 45% tchoř :) . Ale to se domnívám, že tak slovíčkařit nemusíme :) . Oba její rodiče jsou mixlí s tchořem - maminka dokonce se sibiřským tchořem - budeme mít tedy doma jeden z Evropských unikátů :) . Pokud je mi známo, takové fretky existují celkem 4 a my máme od jedné z těch 4 jednoho ze dvou potomků :) .

 

No , abych se vrátila k jádru pudla - tento víkend si pro ní jedeme (konkrétně v sobotu si ji budu přebírat a také ji dovezu domů :) ). Dlouhou dobu jsme řešili jméno - líbilo se mi Felicitas (štěstí), ale přítel byl proti, že mu to připomíná Felicii. Druhý návrh byl Bájos, ale ten mi nepřišel tak pěkný a furt jsem tedy váhala a konečné jméno odkládala :) . Nakonec došlo ke krásnému nedorozumnění, kdy jsme si během dopisování v česko-maďarsko-německo-anglickém jazyce zavtipkovali, takže pán špatně pochopil vtip a bral ho za fakt . Zjistila jsem to, až když mi poslal ukázat pas - zapsal do něj jméno Shelly :) . Tak jsme to tak nakonec nechali. Nechceme škrtance a po chvíli mi došlo, že tohle jméno sice není maďarské, ale pro zakladatelku CHS Shelly´s Ferrets vlastně ani lepší jméno být nemůže :) .

 

Už se na holčinu moc těším :)