Nečekané překvápko - máme mimča

09.08.2013 10:57

Tak mám novinku - máme miminka. Lily včera večer mezi 20-23. hodinou porodila, máme 3 miminka. Otcem je opět Cipísek ( s jiným chlapem nebyla ). Je to hodně zvláštní jev, ale prý se to občas stane -  je nakrytá bez říje (kdyby přišla do říje, samozřejmě ji oddělím , aby k početí nedošlo). Ve 20:00 jsem byla doplnit čerstvou vodu a otevřít dveře, aby se vyvětralo, ve 23:25 jsem šla před spaním dveře zavřít a namátkou jsem koukla, jestli mají všichni všechno a Lily měla i něco navíc. Vzhledem k tomu, jak to bylo nečekané a s takto malým počtem mláďat měla bříško poměrně malé (Kuky ho má větší a ta 100% nečeká), porodila v kleci u Kuky do hamaku. Pelíšek nebyl vůbec zašpiněn, předpokládám tedy, že si Kuky zahrála na porodní bábu, bohužel jedno miminko se jim povedlo zalehnout, další tři jsou zdá se vpořádku - je to jeden chlapeček a jedna holčička + jedno zatím neznámé pohlaví, které má lehce natrhlou pupeční šňůru u bříška, tak uvidíme, jestli to zvládne, žádnou infekci tam nemá, ale u takto malých miminek stačí opravdu málo a jsou ještě příliš malá na to, abych s tím mohla něco udělat.. Zatím se drží všichni pěkně. Včera jsem je zvážila, když jsem je přendavala do porodní klece, váhově jsou 10,10 a 13 g , takže žádní drobečci.

 

Takže pokud je zájemce o mimčo, k odběru budou od 8. října - tentokrát už i s čipem (samozřejmě včetně očkování). Ještě to zkontroluji, ale vypadá to, že albínek není žádný, předpokládané zbarvení je tedy šampaňské a tchořovité - případně se znaky (náprsenka / ponožky / kolena ..).

Čip s pasem výjdou na 800 Kč na fretku, proto se cena zvyšuje na 2300 Kč / miminko.

Další věcí - při podpisu smlouvy budu nově vyžadovat občanský průkaz pro kontrolu údajů ve smlouvě. Osobní údaje samozřejmě nepodávám třetím osobám ani je nijak nezveřejňuji - slouží pouze pro mou a administrativní potřebu (zápis do registru).