Novinky

21.04.2013 18:22

Tak nejdřív začnu špatnou zprávou:

Dnes uhynul náš nejmenší tchořík, jak jsme čekali, bohužel byl opravdu příliš malý, nebyl ani poloviční, jak samička :(

Nadruhou stranu už aspoň máme jasno - nikdo jiný na životě ohrožený není , takže pokud se nestane vyloženě nějaká nehoda, máme tedy již konečný počet - tedy 9 miminek - 1 holčička (tchořanda) a 8 chlapců (1 tchořík, 2 albínci, zbytek champagne) . 

Jen budu muset vymyslet, jak od sebe miminka rozeznávat, zda-li vymyslet nějaký způsob značení a nebo můžem zkusit ještě počkat, zda-li budou šampáňci více rozdílní, aby byli rozeznatelní i bez značení, poté již bude možno podle seznamu nechat zájemce vybírat, aby již bylo jasno, komu bude patřit který mrňous :) .

Další zpráva - dnes jsme měli naši první letošní (miminkovskou) návštěvu, pan Kadlec přijel s celou svoji rodinou :) . Líbily se miminka i dospělé fretky. Lily byla chvíli z tolika lidí vyjukaná tak, že se nechala i chvíli bez pasty hladit, pak se ale otrkala a pánovi dala jasně najevo, že do její klece teda prsty strkat nebude - ale já je varovala ;) - každá mamča si svoje mimča hlídá ;) . Miminka jsme zatím ukázali jen v kleci a pak jsem dětem vyndala jednoho šampáňka, aby si ho aspoň prstíčkem pohladily :) . Miminka jsme nechali dlabat a šlo se za velkýma. Dětem jsem půjčila na vodítko Kuky s Cipískem - čekala jsem, že když už Cipísek venku byl, bude spíš očuchávat lidi, ale prdlajs , jak byla venku i Kuky, byl jako utržený ze řetězu, tak jsme museli vytáhnout kamarádku pastu, aby si ho mohli aspoň vyblejsknout, pohladit a aspoň na chvíli pochovat :) . Kuky mezitím zryla záhon, takže máme aspoň o práci míň :) - další návštěvu očekáváme 1.5. - už se moc těšíme :)

 

Budete-li mít zájem o návštěvu (i pokud od nás nechcete miminko - prostě jen tak nebo okouknout, co to ta fretka vlastně je ;) ) , není problém, stačí napsat e-mail s datem a časem kdy by se Vám to hodilo a my už to nějak vymyslíme ;) . Od května budu doma denně (krom maturit), do té doby jsou možné víkendy či všední dny (ale až po 16.hod.) 

Jinak se omlouvám, včera jsem přijela až hodně pozdě, jen jsem okoukla, jestli jsou všichni vpohodě a mají jídlo a pití a focení jsem už vynechala.