Už koukáme + nabídka dospělé fretky + další novinky

08.06.2013 20:05

Takže abych nezačla úplně z vesela, dnes nám odešli 2 ze 3 posledních chlupáčků do nových domovů. U třetího se mi potvrdilo, že zálohy opravdu smysl mají - s pánem jsme byli dohodnuti na 6. hodinu, tudíž mi v 6:30 přišel e-mail, že se omlouvá, ale nepřijede si pro něj, bez udání důvodů a prostě jen tak.. to jen tak na okraj, až se mě bude zase někdo ptát, proč zálohy.. naštěstí máme v rezervě další zájemkyni, která si pro albínka přijede pravděpodobně příští víkend, tak se bude ještě chvíli mazlit se mnou :)

 

Abych se vrátila k jádru pudla - od Kuky nám dnes pomžourávají 3 mimča - oba chlapci koukají na jedno očko a druhým mžourají, světlounká slečinka mžourá :) . Masíčko mají strašně rádi, jen si je Kuky stále hned tahá do pelíšku, takže jí musím vždycky nachvíli zabavit, aby si aspoň trošku mlsli :) . U holčiček si stále barvičkou nejsem jistá, buďto to budou tchořice nebo tmavě stříbrné freťulky, každopádně jsou krásně tmavounké s ponožkami a náprsenkou. Tchoříci budou klasičtí bez znaků a zbylé 2 holčičky pravděpodobně světlá stříbrná a skořice/ čokoláda/světle tchořovitá  - vím, není to zrovna jednoznačné, ale nechci slibovat barvu, která nakonec nebude :) . Jen mi teď příjdou strašně mrňavý, jak jsem pořád tahala ty naše mini obry :) . Největší albínek odcházel v 8mi týdnech při váze 698 g (váženo den před odběrem, tedy při odběru měl určitě 700 g), předpokládám tedy, že rozhodně nebude po tatínkovi drobný chlapec, ale spíš naopak :)

- naše dvě dámy poputují za paničkou do Olomouce :)

 

A do třetice - máme doma freťáčka na hlídání, bude u nás 4 měsíce, panička odjela do USA , chlapeček má 4 roky, má krásnou tchořovitou barvu a tmavý čumáček, pochází z Maďarska a jmenuje se Fredo. Zvykl si na mě celkem rychle - no má furt co čmuchat :) , jen mi dělal komedie u čištění oušek, tak ho raději vezmu na kontrolu, jestli nemůže mít nějaký zánět, protože to znělo spíš jako bolestivé vřískání než jako "nech mě, čisti si svoje uši!" , takže ho mám teď v karanténě a jakmile se problém vyvrátí či vyléčí, začneme se seznamováním.

Bohužel mi jeho panička naznačila, že to doma nemají jednoduché a že se bojí, že až se vrátí, nebude mít ani ona kde bydlet, kdybych mu našla hodného páníčka, mám jí dát vědět - takže pokud by se tu našel vážný zájemce, může mi napsat, freťáček by byl samozřejmě zdarma a se všemi potřebnými doklady (má i rodokmen, ale je celý v Maďarštině). Svěřila bych ho pouze do dobrých rukou, za účelem mazlíčka - ne plození potomků - přecejen už má 4 roky.. a pouze pod podmínkou, že budou se mnou nebo s původní paničkou (ideálně s oběma) v kontaktu. Zatím je nekastrovaný, ale nijak extra neznačkuje, kastraci kdyžtak mohu zařídit v Plzni.