Dohánění restů :) a info o výstavě v Praze ;)

01.01.2014 17:42

Ahoj, tak jsem konečně zpátky a musím Vám všechno dovyprávět! :)

V první řadě všem přeji co nejlepší vstup do nového roku 2014 a ať je to rok ještě lepší než ten předchozí ;) .

 

V první řadě jsem Vás chtěla upozornit, že už jsem lehce zaktualizovala informace na příští rok, co se miminek týče. Zájemci o mimísky se tedy mohou začít hlásit :) .

 

Dále abych dohnala rest - musím trochu povyprávět o Olympiádě v Bratislavě. Jednoduše - bylo to super, lidí nás tam mohlo být tak 20, tedy naprostá pohoda a přátelská atmosféra.

Výprodeje pelíšků po 1 euru jsme vzali útokem a dovezli jsme i nějaké "zbytečnosti" pro dvounohé :) . Musela jsem si koupit alespoň jedno ručně malované tričko s freťulí a jedny pecičkové naušnice ve tvaru fretčích paciček :) .

To by bylo tak všeobecně.

Abych popošla k samotným úspěchům - Shelly byla naprosto k popukání! Doma jsme trénovali jen panáčkování, doma vydržela stát na zadních v průměru 40 s, nejvíce vydržela 47 s a na Olympiádě? Celých 13 vteřin ! :) Jak tam byla spousta fretek, prděla mi na pastu a povely a furt by jen čmuchala..

a to s tím panáčkováním jsme na tom ještě nebyli nejhůř, ale měli jste ji vidět na překážkové dráze, smál se nám tam celý sál :D .

Shelly byla naprosto perfektní, rychlá, chytře vše proběhla, dvířka otevřela, ale odmítala z překážkové dráhy vylézt (čas se měřil po vylezení fretky z poslední díry), Shelly vždycky vystrčila hlavu a vrátila se na druhou stranu, takhle to zopakovala snad 5x, možná i víckrát, trasu už by proběhla asi i poslepu, ale byla to hold strašná sranda a jak říkám, mlsky jí nezajímali, takže když nám vypršel časový limit, musela jsem ji vytahovat ručně, jinak by si tam běhala asi celý den :) .

Obdobné to bylo s probíháním trubkou - měla jednou prolézt a vylézt, následně vlézt do druhé a vylézt z ní.. no co myslíte? Lítala v té jedné trubce jak pometlo a já skákající kolem ní jsem musela vypadat ještě líp :D

 

Co se týče dlabání, tak slečně nechutnalo tamní mlíčko, sice si dala, ale jen takovou ochutnávku, o okurkách ani nemluvím.. jo, kdyby dostala maso, tak to by byla asi jiná , nadruhou stranu si říkám, že být to maso, určitě by ho jako na potvoru nesnědla , ale zabrala celý čas hledáním vhodného úkrytu, kam si ho schovat .. z papírové tašky také nestihla vylézt, upřímně jsem myslela, že z té vylezou snad všechny fretky a ono prdlajs..vylezlo jich jen po málu..

na pusinkovací soutěž jsem si tenkrát ještě netroufla, vždycky se tváří, že dá pusinku a pak štípne do brady a vezme roha :)

jediné, kde jsme aspoň trochu pocítili šanci byl slalom, kdy jsem vzala kus masa a za ním opravdu šla, tady jsem byla asi příliš pomalá já, asi o vteřinu nám uteklo 3. místo :) 

 

Ale nám to vůbec nevadí, pro příště jsme ponaučení a krom toho, že jsme vůbec nic nevyhráli (vlastně ano, dostali jsme diplom za nejmladší fretku výstavy ;) ) se Shelly lidem moc líbila :) a také jsme se konečně mohli seznámit se členy Slovenského klubu, mezi které už vlastně patříme :) .

Zato Ivetčin Flynn vyhrál snad půlku Olympiády.. pak jsme měli co dělat, abychom jeho výhru vůbec dotáhli do vlaku a to jsme se ještě vzdali výhry v podobě kočkolitu (díky bohu), naštěstí měl vlak zpoždění, ale ještě teď si pamatuju, jak jsme ho dobíhali, v jedné ruce přepravka, v druhé taška Ikea narvaná až po okraje, kterou jsem vážně musela jak byla těžká táhnout po zemi (druhou měla Ivet). "Dobíhajíce" k vlaku, který už hlásil , že odjíždí jsme našoupali fretky a následně i veškerou výhru do vlaku, naskočili jsme, zavřeli se dveře a vlak vyjel..bylo to fakt o chloupek a dobu jsme tam pak seděli na zemi než jsme se vydejchali a šla jsem teprve hledat nějaké volné kupé, takže jsme pak všechno ještě přetahávali přes 2 vagony :) . Ale byl to skvělý výlet a krom těch opravdu těžkých tašek bych si ho klidně zopakovala :)

 

Další co Vám musím povědět jsou nadcházející výstavy.

Teď 18.ledna si uděláme víkendový výlet do Budapeště (konečně se potkáme i se Shellyniným chovatelem) , hotel i jízdenky už máme nakoupené, pojedu opět jen se Shelly. Až bude po výstavě, dám zase vědět, jaké to bylo :) . Moc se na ní těšíme a hlavně na Imreho :) a těšíme se na nové zkušenosti a osobní setkání s Aničkou z A Ray of Sunchine a se Žofi z Žofi Ferrets , které se mi podařilo přemluvit a celou akci si užijeme společně :) . S Ivet nám to tentokrát bohužel nevyšlo, na výstavu jede taky, ale až o den déle kvůli zkouškám ve škole, takže se uvidíme až na výstavě a má rezervovaný hotel, z kterého mi vůbec neodepsali, tak jsme pro jistotu zarezervovali ten co posledně, aby nám pak před vchodem jen nezamávali, že máme smůlu.., ale tak uvidíme se a to je důležité ;) .

 

Další výstava, kam už vezmu i ostatní se bude konat u nás! A to 1.3.2014 v Praze !

Doufám, že Vás tam uvidíme také v hojném počtu a doufám, že aspoň jedno naše mímo dorazí ;) . 

Od nás chci vzít všechny kluky a Shelly, u holek uvidím, jak na tom budou, protože je čeká kastrace..

Z miminek mám nahlášeného Sida (šampaň u Náchoda), že dorazí a panička Sheldona z Prahy (taky šampaň) se tvářila, že by ho mohli také vzít :) .

Na tuto výstavu je nutné mít freťuli očipovanou, pas není nutný, ale bez "označení" fretku nevpustí. Majitelé našich odchovanců, kteří ještě nejsou načipováni a mají o čip a výstavu zájem mají nárok na čipování prostřednictvím mě za sníženou cenu (více informací podám zájemcům osobně či po e-mailu). 

Přihlášky a více informací najdete ZDE .

Těším se na Vás ! :)